Tevreden? Of kan het beter?

Niet tevreden over de zorg?

Heeft u een klacht over één van de zorgverleners die bij de behandeling van uw chronische ziekte betrokken is? Het beste kunt u dit gelijk bespreken met de betreffende zorgverlener. U zou een klacht over een zorgverlener, zoals een podotherapeut of diëtist ook kunnen bespreken met uw huisarts of  praktijkondersteuner. Komt u er niet uit of bespreekt u het probleem liever met iemand anders? Dan kunt u een klacht indienen bij BV Zorg Oude IJssel. Op de meldingspagina leest u hier meer over. 

 

We horen het ook graag wanneer u wel tevreden bent.

Heeft u tips of ideeën om onze dienstverlening verder te verbeteren? Dit horen we graag!


Contact opnemen
De eerste stap is om ons te informeren. U kunt uw melding doen via ons meldingsformulier. U krijgt dan een bevestiging in uw mail. Wanneer nodig nemen wij binnen 6 werkdagen contact met u op. 

 

Onafhankelijke bemiddelaars

Onze bemiddelaars zijn er om u te ondersteunen en adviseren bij praktische zaken en/of vragen. Maar ook voor een klacht over de zorg die u heeft ontvangen kunt u bij hen terecht.

Klik hier voor de Procedure meldingen en klachten